La încărcătorul frontal au fost complet optimizate și modernizate sistemele electrice și hidraulice, precum și designul cabinei și al capotei. Cadru spate este sudat prin sudură cu argon, reprezentând o cutie din tablă de oțel de înaltă rezistență, ceea ce a conferit încărcătorului un aspect elegant și o fiabilitate suplimentară. Noua construcție a capotei cu un cadru din oțel permite accesul la motor prin uși laterale, crescând astfel spațiul pentru întreținerea tehnică a motorului și facilitând întreținerea. De asemenea, spațiul de lucru al noii cabine a fost mărit. Motorul cu turații reduse este proiectat pentru economisirea energiei. Gura convenabilă pentru umplerea uleiului în cutia de viteze, accesul ușurat la rezervoarele de expansiune ale cilindrilor de frână față și spate, amplasarea bine gândită a conductelor sub șasiu, protecțiile demontabile ale supapelelor de frână față au fost montate, ceea ce permite întreținerea frânelor fără a demonta roțile, arborii cardanici sunt acum mai ușor de îndepărtat, și au fost adăugate derivatoare cu dopuri pentru măsurarea presiunii în magistrale, acestea fiind scoase direct sub cabină.
Greutate: 16500 kg
Viteză, km/h (înainte): 0-11,5 / 0-38
Viteză, km/h (înapoi): 0-16,5
Timpul de ridicare: 6 secunde
Timpul ciclului de lucru: 11 secunde
Înălțimea de descărcare: 3100 mm
Proeminența cupelor: 1200 mm
Forța de tracțiune: 16,2 tone
Capacitate de încărcare: 5000 kg
Capacitatea cupei (standard): 3 m3
Ampatamentul: 2960 mm
Raza de întoarcere: 6950 mm
Lățimea cupelor: 3016 mm
Motor: SC9D220.2G2
Putere: 162 kW / 2000 rpm
Consum de combustibil, l/oră (modul de transport): 16,7
Consum de combustibil, l/oră (încărcare): 13,4
Lungime: 8000 mm
Lățime: 3016 mm
Înălțime: 3515 mm